Amnesty
Groep Schagen en Hollands Kroon

De maatschappelijke stage
Infomarkt3

De maatschappelijke stage bij Amnesty International geeft je de mogelijkheid om je actief in te zetten voor Mensenrechten over de hele wereld. Je helpt actief mee aan onze acties en uiteraard krijg je ook te horen wat deze acties opleveren. Je bent verbonden met een wereldwijd netwerk, dat op een vreedzame manier actie voert, doormiddel van de kracht van de pen en het gesproken woord.

Vacature 2024

Wil jij je actief inzetten voor de mensenrechten? Wij kunnen je hulp goed gebruiken!

Bijvoorbeeld:
    • Internationale Vrouwendag op 8 maart in Scagon de Luxe. Helpen inrichten eind van de middag en de filmavond meemaken en helpen.
    • De landelijke collecte week 10 tot en met 16 maart 2024. Collecteren samen met een volwassene in de plaats waar je woont en/of een digitale collectebus aanmaken en via sociale media en mail collecteren bij vrienden, familie en bekenden.
    • Eventueel meedoen aan straat collecte.
    • En nog veel andere activiteiten.

Na afloop van de stage heb je veel geleerd over mensenrechten,over Amnesty's werkwijze en over jezelf. Ben je geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.